Marathonwedstrijden

Hoera, het mag weer, publiek bij de marathonwedstrijden echter nog onder bepaalde voorwaarden.

Net op tijd voor de door ons te organiseren Pieter Huisman Caravan- en Camperstalling Marathon op zaterdag 5 februari a.s.

Wij zijn druk doende e.e.a. te realiseren en hopen er weer iets moois van te maken maar de rijders en rijdsters moeten het doen natuurlijk.

Om Kardinge binnen te komen moet men in het bezit zijn van een geldige QR-code en is het dragen van een mondkapje verplicht, ook langs de baan.

Tevens wordt er langs de baan éénrichtingsverkeer ingevoerd en wordt men geplaceerd, er kan dus  niet vrij rond de baan worden gelopen.

Verder gelden de Corona regels welke te vinden zijn op de site van Kardinge of Sport050.

Graag zien wij U/jullie volgende week in Kardinge,  de entree bedraagt € 8,-

Het vrij schaatsen op 29 januari a.s. gaat door

Zaterdag 29 januari 2022 van 16.00 tot 18.00 uur.
Helaas zonder toertocht. Dat doen we volgend jaar weer.

We gaan weer werken met het Ticketsysteem.(Maximaal 1000 tickets)
Dit betekent dat elke bezoeker over een ticket moet beschikken.
De ticket wordt bij de ingang van de 400-meter baan gescand.

De tickets zijn gratis. De kosten van de niet gebruikte tickets worden in rekening gebracht bij uw vereniging.

Bezoekers van 18 jaar en ouder moeten de QR-code laten zien. Er staat beveiliging bij de deur.
Mondkapjes verplicht tot aan de rand van de ijsbaan. Tijdens het schaatsen niet verplicht.

De afdeling verhuur van schaatsen is open.

Tickets kun je hier bestellen.