GTC Marathon Drenthe en Groningen

De GTC Marathon Drenthe en Groningen heeft één uur ijs kunnen bemachtigen en gaat derhalve een marathon wedstrijd organiseren op zaterdag 18 december a.s.

Deze wedstrijd gaat buiten de OosterHavenBokaal competitie om, er kunnen dus geen punten worden verdiend voor het OHB klassement.

Starttijd OHB groepen 1 en 2 om 13.00 uur, de wedstrijd gaat over 45 ronden.

Starttijd OHB groep     3          om 13.30 uur, deze wedstrijd bedraagt 35 ronden.

Deelnemers aan de OHB competitie kunnen zich melden middels de tekenlijsten onder het wedstrijdsecretariaat.

Overige licentiehouders en recreanten dienen zich uiterlijk donderdag 16-12-2021 om 23.59 uur in te schrijven via de site: knsbgroningen/marathon/agenda en wedstrijddatum.

Men dient uiterlijk een kwartier voor aanvang van de wedstrijd de tekenlijst bij het wedstrijdsecretariaat getekend te hebben voor aanwezigheid.